en sån där fresh start

var en massa jag hade tänkt skriva här men nu är jag så trött så nu har jag glömt det mesta. det blir lite nerkladdande helt enkelt.

gissa vem som förbättrat sin kondition o beeptest-resultat ytterligare? jo, det har jag gjort! o nu är jag så stolt.
i ettan blev jag lika förvånad som en mobil i toaletten när jag orkade ända till 9.7.
idag klarade jag 10.8. min kondition ligger alltså på hög. HÖG!
förstår ni hur glad jag blev eller.
dock blev det ett litet nerfall när jag kom hem o satte i mig chokladröra.
lite depressionskäkande för att inte frissan hade öppet o kunde sälja hårtoning till mig.
feck säger man då.
iaf så blev chokladröran ännu en spark i röven på mig till att sluta upp med att äta skräp.
såå, sanna o jag har återigen skapat pakten. denna underbara jävla pakt där vi skriver upp oss på att inte äta en enda godisbit, inte ett enda chips, inte en enda glass. dock får man äta nån bulle o kaka vid kalas, men det ska vara med måtta.
bryter man mot det här så blir det inte kul. det blir förlorare skrivet i pannan o en klädskuld på 200 blir man skyldig den duktiga motståndaren.
nu måste det gå.

kan ju sen glänsa lite med att jag fick VG+ på politikprovet. *gläääänser*

Kommentarer
Postat av: Susanna

Nu banne mig ska jag inte förlora, detta kommer vi klara gallant! :D

Grattis till din ökning på beep-testet, löparn! :)

2008-11-04 @ 09:34:20
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0