brrrrrrrrrrrr

jag sitter här o fryser.
ja, jag får väl skylla mig själv som sitter här lite halvnaken och lat som inte orkar ta på mig en tröja.
nu ser jag väldigt mkt fram emot en kopp te o lite morötter. mmmmmmmmums.
pakten löper på o två dagar är nu avklarade. här glädjs vi åt det lilla!
dock har det som bieffekt att jag äter hur mkt mat som helst ist, som lite kompensation nivet.
dumma bieffekt.
o nu när det är prov o pluggande 24/7 kan jag inte dra ner på det heller, för då blir jag en tjurig argbigga som inte orkar med ett dugg.
o det är sannerligen inte bra för betygen.
men nästa vecka är det projekt igen. då blir det ordning och reda på torpet, med grönsaksdieten i högst flagg!

ewis informerade mig idag om att det är fester 3 helger framåt. och med de två passerade festhelgerna i bagaget känns det som en rätt jäääävlig utveckling.
mindre hjärnceller, mer fett.
ojojoj så härligt!

Kommentarer
Postat av: David

jag funderar på att ta en festpaus efter denna helg :O

2008-11-05 @ 21:26:59
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: Susanna

nästa vecka blir sooooft! dit längtar vi!

2008-11-06 @ 13:54:44
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0