you talk way to much

tänkte försöka mig på ett lite längre o innehållsrikare inlägg nu här. jag kan ju berätta lite mer om festen igår! den vill man gärna höra om. jappjappjaa!

det var nattis o hampus som hade ett gemensamt partaj ute i skogen hemma hos hampus. först bjöds det upp till grillning o alla åt sin vikt x3. (aa okej, jag erkänner! jag åt x10..) musiken drogs igång på fullt ös ut högtalare som var utkopplade (!!) så man kunde skutta runt på altanen o dansa gärnet. tårtan plockades fram o det blev vilt krig. tårta i hår, näsa, ögon o alla andra skrymslen man kan tänkta sig.
efter en lätt avtvättning fortsatte superdansandet med allsång på högsta volym :D (hej alla var kråkor efter det!) singstar kopplades in o det blev gormande där. finemang hoppas jag att ni förstår att det lät! sen satte sig jag o martin på stora stenen o kollade på stjärnorna o martin sluddrade o var den fullaste martin jag sett! när man sedan skulle klampa ner från stenen hände inte riktigt balansen med o martin tog en flytur ner en meter sisodär o gjorde magplask ner på tummen. förjävla roligt såg det ut ska jag säga :D iaf så fick tummen ont, blev typ stukad rätt rejält o martin fick gå med den inlindad resten av kvällen. det hindrade honom dock inte från att ta ytterligare en flygtur! denna gång ner från altanen ner på stengången. vi trodde alla att neeeej! han har slagit i huvet, vi måste ringa ambulansen!! men han hade tydligen landat med största eftertänksamhet, med knäna först. ont fick han iaf.
danne var full måste också nämnas va fan! haha hna var så jävla rolig. gick runt o var så jävla glad o dansade o sjöng med i lil wayne som om det gällde livet! så roande. hampus o william däckade redan vid halvtolv så det var ju synd om dom som missade allt det roliga.

men nej nu orkar jag inte skriva mer nu heller, sov typ max 4 timmar inatt på ett jävla parkettgolv. inte bekvämt. så nu blir det gonatt! HAJDOO!

Kommentarer
Postat av: Simon

Hahaha kan verkligen tänka mig Martin o Danne så dyngraka att de knappt kan stå upp xD HAhaha

2008-05-12 @ 15:44:56
Postat av: Sara

hahaha håller med simon! fyfan vad kul, nästa gång vill jag vara med ;P

2008-05-12 @ 18:00:03
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0