GE MIG ARVIKA BILJETTER!

alltså det är svårt att inte verka rasistiskt när 8-10åriga "mörkhyade" småkillar skriker hora! efter en när man är ute o spatserar. jävla idioter.

jaa, kom alltså nyss in från en promenad som om man bortser från det där (o en annan insident då lill-martin, som förövrigt inte växt nånting alls, med små vänner frågade om jag jag gillade deras gamla moppe o jag sa fiiiiiiiiiiin, o dom sa lika fin som dig! hur hade dom tänkt jag skulle ta det liksom?) så var det en härlig promenad. körde på i ett hiskligt tempo, minst 120, o letade upp alla backar jag bara kunde hitta för att träna upp benen. blev typ en 40 min vilket för duga.

pluggat historia har jag gjort med o känns rätt bra nu med instuderingsfrågorna. känns aningen för otroligt för att vara sant faktiskt, men jag håller mig positiv! ska plugga det lite grann imorgon också, eftersom vi har SOVMORGON till 11.55! höhö två lektioner på morgondagens dagordning alltså!

nu sitter jag o totaldregglar över arvikafestivalens hemsida. åk dit med mig va? låna mig pengar? jag måste bara dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0