sannerligen någon att hålla i när åskan går!

^ ur litteraturhistorian dårå. jag tar gärna också en! tack så mkt.

dagen har förövrigt flutit på rätt skönt. sovmorgon, kolla runt i bibeln o koranen på nk:n o jämföra evolutionen, bend it like backham på engelskan, några konstiga skuttaruntiring-lekar på idrotten, fick tillbaka inlämningen i trafikteori o jag fick MVG! han hade bara skrivit positiva komentarer också, kort sagt; he loved it! me like trafiteori alltså :D sen fick vi sluta tidigare för vi är typ helt klara med boken nu, o sen imorgon blir det inställd lektion o sovmorgon! höööhö så idag kan jag sitta uppe alldels för länge utan att få dåligt samvete.

annars idag har det blivit typ bara plugg. spanska + litteratur & språkhistoria. tkr faktiskt om sån historia har jag kommit fram till! tkr det är KUL! ja, man blir lite förvånad eftersom jag känner nåt enormt hat till historia i övrigt. måste bero nåt på att jag älskar helena (som vi då har i litteratur o språk) o tkr väldigt mkt mindre om agneta (som vi då har i vanlig skithistoria).

nog om det. mamma överaskade mig vid matbordet idag o förtäljde mig om att hon tydligen gått o blivit lite pirripirr i någon på dansen! eller, överaska är väl att ta i. får väl erkänna att jag tjuvlyssnat lite på en del telefonsamtal hon haft med marianne o där anat ugglor i mossen!
men ja det är väl kul för henne. men jag vill då inte att hon ska hålla på o ta hem nån karl hit o tvinga mig att träffa! sånt tkr vi inte om. då flyra jag gärna huset! nån som jag kan fly till?

åhåhå måste ju bara säga att jag just knäckte ryggen på alla sätt som är möjligt o det var sköööööööööööönt. min rygg är lycklig nu.

Kommentarer
Postat av: Susanna

wooow, grattis till MVG:t :D You go girl!

2008-05-15 @ 20:43:16
Postat av: Björn

Mvg är stort : D Grattis! *blomma*
Du får fly till mig om du vill.. Mammas nya kille, jag förstår din räddsla!

2008-05-15 @ 21:21:33
Postat av: Sara

Svar: haha ja, dom i klassen blev rätt chockade dom med, men jag har faktiskt aldrig sett det :O

2008-05-16 @ 10:38:45
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Simon

Grattis till provet! och du vet att du alltid kan bo hos mig :)

2008-05-17 @ 14:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0