pathetic bastard.

har precis läst igenom hela timos blogg. han är fin han. (alltså inte honom jag syftar på i rubriken om ni nu mot förmodan skulle få för er det)  http://blogg.aftonbladet.se/blog.php?blog=22991&p=1

mamma har åkt iväg till flen för att sedan åka vidare till västerås på dansgala o därmed lämnat mig ensam hemma i tre dagar. vem som helsts dröm, men inte min! jag hatar att vara själv hemma. jag blir så jävla depp. (mja mer än vanligt dårå.) sitter här o bara låter tiden rinna iväg. jag tror nog jag avlider lite.

hade tänkt ragga med mig felle på en liten inhandlingsrunda men hon var ju tydligen i sthlm den gamla gäddan. fy fan. måste köpa spån så jag kan göra rent hos hamstrarna, börjar faktiskt tycka lite synd om dom stackarna. sist jag gjorde rent var nog minst en månad sen. uuuusch.

nu fick jag just ett ryck att göra dagen till en göra nytta dag! känslan kommer försvinnan vilken sekund som helst så jag borde nog sätta fart om jag ska kunna utnyttja denna otroliga möjlighet. okej vi gör så här, en checklista!

[x] åka o ta ut pengar + inhandla strumpbyxor
[x] åka vidare till djurmagasinet för inhanling av spån o hamstergodis
[x] dammsuga mitt rum
[x] göra rent hamsterburarna (vill inte.............................................)
[x] gå en promenad!
[x] baka bröd
[/]
kanske viktigaste punkten här; inte hata mig själv idag!

jaa ska vi försöka med det där kanske? o just fan! en till viktig punkt!

[/] skita fullständigt i.. tja jag vet iaf.


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-02 @ 14:14:37
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Susanna

Oj vad hurtig du är. :O Jag ser upp till dig min vän! Och när du ändå är i gång kan du får dammsuga mitt rum, promenixa för min del, inte hata mig och ja glömma vissa saker. Då blir jag glad :D Tack vad snällt, då kommer du vi fem tiden då! ;) *hehe*

2008-05-02 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0