mvg till mig va!

jaa det är inget skämt här inte, jag fick MVG på engelska nationella! o får det förmodligen i slutbetyg! :D:D:D:D:D det kan fan inte bli bättre! eller jo, om jag var 5 kilo lättare skulle jag vara så jävla glad att det finns inte. det skulle faktiskt bräcka mvg:t. massvis! men fan jag suger verkligen på sån där diettjafs. det slutar hela tiden med att jag känner mig glad, duktig eller nåt annat positivt o tänker att, nää nu förtjäner jag faktiskt några kakor. jävla FECKFECKFECK. jag vet jag vet, jag är jätte fjantig som bara klagar på att jag är tjock hela tiden men jag blir så himla deprimerad på mig själv som aldrig kan fullfölja nånting. o sen är det min blogg o jag skriver vad jag vill! sådetså.

fick veta av spanska-nicklas idag att nationellaprovet vi har imorgon, inte hinns med på en lektion. för det är tre timmar!!!!!! så vi skulle inte hinna till svenskaprovet vi precis hade flyttat till imorgon från idag, så det vara bara att springa till helena o skrika. var mest hon som skrek faktiskt, arg blev hon! vart ett himla krångel o det sprang runt hysteriska lärare o försökte fixa till det. lillemor steg fram som en hjälte o erbjöd sig att offra en av sina lektioner efter lunch åt oss stackars spanskaläsare så nu hinns provet med! tack säger vi till lillemor.

det lär bli en himla pers att klara av morgondagen alltså. så här ser det ut:

förmiddag 8.25 - 11.30
spanska nationella
eftermiddag 12.10 - 15.45
litteratur & språkhistoriaprov
historia & samhäll med agneta i 2 ½  h

fy fään.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0