men mys.

alltså vad fan är finnar bra för? bara sitter där o gör ont o är fula. så jävla äckliga. men det var inte det här jag hade tänkt skriva om idag! ni kan andas ut.

idag blir det till att helt enkelt bara öppna mitt huvud o hälla ut allting. känns lättast.
såå, dansuppvisning/avslutning var det ju idag. riktigt jäkla super segt o trista vissa stunder men det vara bara att bita ihop. våran zigenardans är ju faktiskt väldigt kul att dansa om man bara lever sig in i den som fan. felle dissade hela tillställning med ursäkten: dansen är så jävla tråkig, jag kan den inte. vi klarade oss ändå, blev mer plats vilket bara gjorde allt bättre! nere i logerna var det ju trevligt också. tyst o lungt. INTE. tusen småbarn som springer runt o skriker: KATITZISARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o tränger sig in genom dörren när man håller emot av all sin kraft. sånt är ju alltid jätte kul. sista föreställningen var vi iaf bäst. alla kändes superglada o avslappnade o bara dansade. så kul!

mamma kommer hem imorgon. det är med lite blandade känslor jag kommer välkomna henne faktiskt. på ett sätt har det varit väldigtväldigt skönt att vara själv. har tagit tag i en massa saker som jag aldrig skulle gjort annars. typ min checklista från gårdagen. känner mig mkt lugnare också när jag håller mig sysselsatt med andra saker än sitetr vid datorn. får försöka fortsätta med att typ promenera, läsa, se tv när mamma kommer hem också. jag känner mig typ som en nymänniska! okej nu ska vi väl inte överdriva här, men lite iaf. nackdel med hela den här grejen är att jag blivit värsta osocial. känner hellre för att sitta hemma o se på tv eller läsa eller typ vad som helst annat, än ringer nån för att fråga om dom vill hitta på nåt. men det kanske är det här jag behöver, typ tänka på mig själv.

kvällen spenderade jag sen med att laga till mumsig ugnspannkaka o sätta mig för att se på Take the Lead som  världens bästa! typ. läst i The kite runner har jag med, o på så vis kommit fram till att det är omöjligt för mig att ha ett normalt liv om jag ska hinna läsa ut den tills torsdag. sååå! jag började med en ny. det ni! storre text, lättsammare innehåll o BILDER. inte illa det.

tjarroo med er för nu känner jag mig på ett sprudlande humör o så jävla skönt lugn! :D

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vi var jätte duktiga på att dansa, you go girls!

2008-05-05 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0