knäppa upp bh efter en lång dag = som en orgasm! - kajsa p&l 07

var bara tvungen att citera kajsa från i somras. hon har ju så rätt! knäppte just upp den jävla tvångs.. saken, o fy tusan vad härligt det är! äntligen kan man andas o röra sig fritt!
haha, fan vad läskig jag lät. menar bara att det är en himla lättnad att bli av mid den. jaa.

iaf! dagen har vart härlig för att vara en måndag. överlevde lektionerna, ÄVEN agnetas som var intressanta för ovanlighetens skull! det bestämdes grupper för arbetet vi ska börja med o jag, elin o sanna satsade på etanol - bra eller dåligt? typ. satt o letade fram en massa artiklar på nätet o jag slank in på en massa andra sidovägar. gå ner 8 kg på två veckor! gott nyttigt bröd! så blir du av med överflödet till sommaren! ja det är lätt hänt när man heter isa.

sen var det dags för den daliga äppelkastningen vid nödutgången. jag kände på mig att det var en dålig äppeldag, o jag hade så rätt, så rätt. endast missar! elin tog ut sin ilska på mig o röck upp närmaste maskros o började knida in min kind med samtidigt som hon utbrast: "TJIHIHIHIHIHIHIH!!!!!!". det slutade med att elin fick ett äppelskrutt i ryggen. så kan det gå!

efter skolan var det superfint väder så jag satt o stekte lite på balkongen innan jag tog med mig ewis till friskis för att introducera henne för gymmet. vi var duktiga där o vågade ta oss ut för att pilla på några maskiner även fast det var typ proppfullt med biffar som stod där o BIFFADE.

när jag sen kom hem tänkte jag att nu skulle det vara himla skönt att få vila lite. men icke! mamma tvingar mig att diska o sen följa med henne ner för att "se till så hon inte gör illa sig". mamma är lite rädd för mangeln förstår ni. aa okej, jag med. den var grymt stor o typ tusen år gammal! vi lyckades överleva iaf, men duken blev skrynklig.
"vad slät o fin den blev" sa jag o klampade iväg därifrån med bestämda steg. enough is enough!

o nu håller jag på o ramla ner död här snart så det är bäst jag går o sover. TJENIS

Kommentarer
Postat av: Susanna

*haha* ja det vart en liten fajt med maskrosor både igår och idag ;P

2008-05-06 @ 17:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0