fuuuuuuuuuuuuck

jävla matte. jag fattar fan INGENTING o jag blir så jävla förbannad! ologiska förbannade.. asså vafan det finns inte ens svordomar för att uttrycka sig om det!! hur fan ska jag klara av matte B o C om jag inte ens klarar av A? jag är så jävla dömd att misslyckas. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag är körd imorgon. 



hrm... aa nä, nu gjorde jag ju lite fel här. har läst min Plugga smartare! - bok o där står det att det värsta man kan göra att säga saker som:
jag kommer aldrig klara det här! jag är sämst på matte! jag är kööörd!"
för då ställer hjärnan in sig på att misslyckas. målet blir att misslyckas! o det vill vi ju inte. så så här ska det låta:
jag ska göra provet imorgon o i will kick ass! mitt mål är att få ett fett G o det ska jag klara! jag är braaaaaaaa!
ja se där! visst låter det mkt bättre? man får ju mkt större lust för att försöka nu. NP matte imorgon, here i come!

Kommentarer
Postat av: Sara

det är så jävla precis samma här. jag vill söka till en högskola i gävle för att bli fastighetsmäklare, men nääää, de kräver såklart matte C, och de gör typ alla högskolor och deras linjer! men som du säger, hur fan ska man klara matte c om man inte ens klarar matte b eller a? jag klarade a med nöd och näppe och b kommer jag inte klara nu så vad fan gör man då?! åååh, blir sjukt irritera.d

2008-05-06 @ 20:42:19
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0