brun är en fin färg

har suttit o stekt på balkongen stor del av eftermiddan idag o blit brun o fin på visa ställen faktiskt! härligt säger isa. dock vill solen inte göra mig nån tjänst vad gälelr mina dödsbleka ben. det får helt enkelt bli till att fusksola nästa vecka. o köpa lite härligt klet som kan ge dom en lite mer behaglig nyans. måste även införskaffa mig ett par solbrillor SUPERSIZE som jag kan använda på p&l så jag slipper sminka mig. då kan jag steka o bli brun + att ingen behöver se 24/7 bakislook. smart investering kallas det :D sen vill jag gärna ha en sån där snickarjeansklänning som jag tkr är så fin. ni kan få ge mig det om ni vill.

ni borde läsa timos blogg förövrigt. jag älskar den :* http://blogg.aftonbladet.se/22991/ < ett leende kommer spridas.

var o kollade lite på rotary-konserten idag också. blev så illa så spanskan missades. men så kan det gå, inget jag sörjer över direkt. mu-klass niorna var inte jättebra, men helt okej. otroligt konstiga låtval också. lagaylia sköng dock så fint att man burrads upp till en burrig kyckling.

nej nu ska jag ut på cykeltur med mor min. TJENIS


lite brun är jag iaf. faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0