blä på sånt dära godis duvet.

trycker just i mig den sista godisen här o får lite lätta kvälvningar. godis är förjävla jobbigt. man blir sugen på det sådär ibland o bara mmmmmmmmmmmmmmums vad gott det skulle vara... sen när man har tryckt i sig det så mår man så jävla illa att det finns inte. plus att man blir lite rundare om baken. jag ser då inget ljus i situationen!

skit samma! jag orkar inte tänka mer på äcklet. imorgon blir det solning i stadsparken med ewis. kan blir en kul syn det! jag tänkte försöka så lite färg på min andra halva faktiskt. kan ju vara fint, även om det är rätt mkt cred att vara 50/50. iof!
sen ska vi ute ut i skogen till strängstorp för att fira nattis o hampus som fyller äldre, o grilla, tälta o sånt dära. kan bli rätt kul hoppas jag. annars får jag rulla hem, borde gå rätt fint med allt detta godis i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0