äpplen med kaksmulor!

jamen se där! tkr jag lyckades rätt bra med min checklista minsan. måste faktisk lägga till några fler bara för att känna mig lite extra duktig;

[x] tvättat kläder
[x] rakat benen o fixat
[x] läst rätt mkt faktiskt i the kite runner som jag måste läst klart till på torsdag
[x] inhandlat deo (endast!) på tempo

den där sista punkten är med eftersom att jag har lite fobi för att handla enstaka saker sådär. vill gärna få för mig att dom i kassan tänker JÄVLA SVETTAPA om mig när det nu handlar om deo, men idag klarade jag det också! jag känner mig riktigt nöjd med min dag.

min hemliga lilla check i slutet var jag inte heller tänkt så mkt på! har varit rätt härligt.
hatat mig själv har jag försökt undvika det också. har dock INTE kunnat undvika att se hur jag svällt upp en aning efter valborgsfjanteri o mormorbesök. det är inte så kul, men det är bara att försöka ta med en klackspark. jääääh. det finns ju så bra saker nu för tiden som kan hjälpa en lite med sina problemställen! hittade världens bästa strumpbyxor på åhléns som typ stryper in allt fett man har. smidigt eller vad! :D

under min promenix ner till duveholmssjön så blev jag lite paff. där stod det några filurer o tog en himla massa modellkort. det var nästan så jag tänkte hoppa in där framför kameran o slänga några poser men jag ändrade mig. gick hem o sattsade på städarkariären istället. chili o mjölkmage har fått byta bostäder o verkar trivas med det också. om ni funderade!

imorgon är det dansuppvisning! tallåsaulan kl 13.00 & 15.30. om ni är snåla så kan ni kolla på genrepet som är typ 9.30 sååå... det är ju bara att välja o vraka mellan vad man värderar högst här, sova eller pengar. för komma är något jag rekomenderar er, jag kommer dansa runt som en zigenare hallå! det kan man ju bara inte missa. nej precis.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha fan, jag som hade velat se dig dansa runt som en zigenare!

2008-05-03 @ 10:31:09
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0