en såndär onsdag

jag får väl slänga ihop ett litet inlägg då även fast bloggarlusten totalt har gått ur mig. måååååh.

ja idag har varit en trevlig dag. massvis med sol o softa lektioner. vi satt ute o stekte större delen av dagen o avnjöt till och med lite glass som satt otroligt fint. kollade upp med simhallen vad en några badmössor skulle kosta o det visade sig att det var snorbilliga! 20 ynka kronor för en blå supersexig badmössa som vi supersexiga konstsimmare ska ha på skolansdag. vi kommer vara så fina!

fick veta att jag fick godkänt på historiaprovet förra veckan också vilket ju känns härligt. hade dock trott jag skulle få lite bättre än bara G, menar jag fick väl in allt? till och med israel o deras konflikt ju. aja får hoppas på naturkunskapen ist. där måste jag bara ha fått minst VG+ annars vet jag fan inte vad jag gör. ett MVG i slutbetyg är ett måste.

har pluggat lite matte idag o fått damp o brutit ihop total som vanligt. matte o jag går verkligen inte ihop, o har aldrig gjort. kompletteringen imorgon återstår att se hur den går. men man ska ju tänka positivt, right? så nu jävlar ska provet tas med storm! emma ska ringa lite senare o hjälpa mig med några tal som jag totalt inte fattat så det löser sig nog finfint.

men nu är det grey's så det ska jag gå o glutta på! TJARRRO

Kommentarer
Postat av: Susanna

Snyggast är det rätta ordet ja, vi med våra baddräkter och legging. Sexigt you know ;P

2008-06-04 @ 22:05:51
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Simon

tycker ändå att schack var bättre ^^

2008-06-04 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0