summering

har som vanligt inte kännt för att skriva. vrf har idioten en blogg då tänker ni? kan man fråga sig faktiskt!

iaf så tänkte jag summera de senaste dagarna lite snabbt här. i fredags var det ju nationaldag så ewis o skabbisa mötte upp felle i stadsparken o satte oss där o njöt av anders lundin med sitt lilla band känsliga bitar som är BÄST. när det inte längre gick att vara kvar där i solen kilade vi till turistbyrån o fick gratis fika. MUMS, gratis är gott!

sen shoppades det ny foundation (som förövrigt är för ljus den med. suuuug.) o ett par solisar. dom är as fina! jag tänker ha dom på mig imorgon o gömma mig i. efter det var det bara för alla att dra hem till sig för att förbereda sig inför kvällen. ewis kom sen förbi mig vid halv sju o vi började var oändliga promenad till värmbol. jag tyckte hon klagade lite väl mkt över HETTAN som hon tyckte det var, men tji fick jag sen när vi gått typ 100 m o jag knappt kunde låta bli att slita av mig alla kläder på kroppen. jag lyckades behärska mig. vi sicksackade oss över vägarna o levde för skuggan vi såg en skymt av ibland.

vi överlevde otroligt nog till william o där grillades det o blev lite föris. sen var det bara att pallra sig iväg mot nävertorp igen för det var ju partaj hos cizzi. det var mest dryga typ där som man har en massa fördomar mot men vi hittade några trevliga typer som vi hängde med. så det blev skittrevligt! det dracks för mkt o jag var trevlig o inte alls skabbig o så.

stan nästa! minnesluckor här men vi kom ner iaf. jag hade mina supersnygga  brillor på mig hela kvällen o det var det många som hade synpunkter på. det var tydligen inte tillåtet att ha det när det var kväll o inte sol. "- fan vad soligt det är, tkr ni inte det?" ääh, idioter.

sen var det ju lördag igår o det var bakisdeppigt. både ewis o jag gick i dvala men vi gjorde allt för att få bort den skiten är våra huvuden. det blev fotbollstittande hemma hos mig med godis o vindruvor o en massa kortknäppande o skolkatalogtittande. myyyys!

o idag sov jag as länge (tolv hallå!) o sen tog ewis o jag oss i kragen o drog ner till djulö för ett dopp o lite stek. det var tjurigt men vi fick några ljusa stunder också. glodde folk o hittade lite iögonfallande typer. sen var det hem för käk o andrea o andreas kom förbi med baddräkt som jag ska ha imorgon på skolans dag ni vet. KONSTSIMMARE. fy fan vad fult säger jag bara. som sagt så tänker jag gömma mig i mina brillor hela dagen lång o hoppas ingen ser mig. mihi lycka till tjockis.

äh fy fan nu blev det ett as långt inlägg som inget orkar läsa. SKITSAMMA. nu ska jag o träffa pojkarna som just kommit hem från sweden rock. trevlans! :D HEJJJJJJ.



fina tjejer!




söt tjej.



söt tjej igen!

Kommentarer
Postat av: Simon

Låter som en rikitgt trevlig dag fredagen iaf, lördagen är ajg itne säker på, den är som min söndag var idag >.< bakis som fan och sov till nio och halvsov till 12 ^^, <3<3<3<3

2008-06-08 @ 23:03:42
Postat av: Simon

Låter som en rikitgt trevlig dag fredagen iaf, lördagen är ajg itne säker på, den är som min söndag var idag >.< bakis som fan och sov till nio och halvsov till 12 ^^, <3<3<3<3

2008-06-08 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0