sophia somajo

lägg det namnet på minnet va. warm blooded murder är den låt jag lyssnar på mest hela dagarna o bara typ älskar den! vet att alla andra hatar den men så kan det vara ibland.

kom just hem från en om man tänker efter jeeefligt lång promis med ewis. stack ut vid 5 o kom ju då som sagt precis in. mina fötter är lite sura på mig. jag blir straffad genom en mysig doft o värkande fotsulor. tackar!
vi gick till djulö o softade ute på bryggan o snackade skit. sen filurade vi iväg oss till ica o inhandlade efter många om o men en varsin glass. den avnjöts på en stenbumling med lite filosoferande. MÖMS.

nu har jag just satt i mig en himla massa morötter o ska ta o kolla på musikal till max - filmen som jag ÄNTLIGEN lyckats ladda ner. tog drygt 7 timmar så nu är det fan bäst att jag syns! funderar på att bre mig några scones o sätta i mig också. bara för att liksom. så får det bli. man får vara tjock. HEEEEEJ.

Kommentarer
Postat av: Susanna

vad då, det var ju visst en bra låt. Häftigt på något sätt :)

2008-06-01 @ 21:29:41
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0