määääääääääääääätt

har just  smällt i mig, enligt recept.se, 4 portioner american pancakes.det blev typ kanske 7 st o mättade ingenting förrens jag var inne på den 5:e. då blev det faktiskt lite trögt att få in dom sista, tom för mig. mätt blev jag iaf! men dom var ingen riktigt höjdare, så det är ingenting jag rekommenderar. nånting som alltid slår allt, det är korv<3 därför blir det lite körigt nu när jag tänkte bli vegetarian igen. jag får fan abstinens! men jag ska nog klara det. målet är att inte käka nåt kött på hela lovet, o då heller inget godis med gelatin (vilket är typ ALLT). seeeen ingen glass heller, eller snacks. bakverk tillåt vid specielle tillfällen, typ mormor som idag. sen har jag en litenliten förhoppning om att jag ska orka iväg mig till friskis tre mornar i veckan o springa. men det känns lite ouppnåligt, men hey man måste ju sikta högt!

tänkte åka o unnan mig en solning idag innan det bär av till mormor. hoppas på att jag ska ta tillfället i akt o träna innan det också. jo fan, så får det bli! HEJ


Kommentarer
Postat av: Simon

Om du komemr hem till mig så får du äta kött :D

2008-06-17 @ 20:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0