it's all about jämföra.

superseg o trött dag idag precis som igår. vi gör absolut ingenting på lektionerna längre, typ bara driva omkring o sova. det är så meningsfullt! vi snackade betyg på agnetas lektioner iaf o jag blev båda positivt och negativt överraskad. historiaprovet vi hade senaste hade tydligen inte gått bra alls. precis G eller nåt sånt där skit. 27/60! asså jag vetefan vad jag ska göra, jag hade liksom pluggat rätt mkt till det där o det kändes helt okej efteråt o sen går det skit ändå? är jag inkompetent eller vad.

till det positiva; jag fick VG i sam! :D agneta bara: jaa du började väldigt stabilt med VG,VG,VG,VG..... sen blev du lite skoltrött va? G,G,G..... men det tänker jag inte låta spela in, så du får VG! snällt!

nu har ewis åkt iväg ner i landet till sin pappa o lämnat mig här med mina problem. som ewis uttryckte det igår, så är typ det enda vi snackar om våra problem! låter ju som att vi har en himla kul relation där, men seriöst så älskar jag det! det är så skönt att bara kunna springa till ewis med sina patetiska problem o bara välla ut dom. promenera runt i timmar o snacka o kanske komma fram till något. om inte så har man iaf fått släppa ut allting o det gör det hela mkt bättre. ewis är väldigt bra helt enkelt :) o nu blir det inte att träffa henne förrens lördag vilket är jävligt långt till! har inte plugg nu heller så det kan jag inte sysselsätta mig med heller. vilka problem va.

o sen är det ju det här med huset. haha ingen fattar vad jag menar, men det är skit bra det! det får mig atta verka mindre patetisk förstår ni. iaf så har några kort lagts på bordet o saker ska för hoppningsvis redas ut snart. jag anar det värsta o vet inte riktigt vad jag ska göra. jag kan inte sluta att jämföra mig med allt o alla vilket blir rätt jobbigt i längden. man ska vara nöjd med sig själv, vrf vara som nån annans kopia när det bara finns ett orginal av mig? (viccans muntliga igår var brrrrrrrrrra) fixa fram med ett nytt hus o ordna en välkomstfest för mig va! jag vore tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0