imorgon hörni, imorgon!

TJA! nu sitter det en brun hettvattendrickande ontihalsen isa här o lyssnar på coldplay. jajamän! kom precis hem från en sväng på stan med ewis o sedan en stekning på riviera. skööönt i say! har blivit lite beroende av att fusksola faktiskt. inte så bra. mamma påpekar helatiden att jag kommer bli en skrynkliga rynkig ful dam. det kommer jag ju bli ändå så varför inte vara lite brun innan dess? låter perfekt.

borde börja packa snart också men jag har så svårt att börja. man vet ju aldrig om man kan behöva använda alla saker ikväll. faktiskt. kommer nog sluta med att jag får stresspacka imorgonbitti ist. woohoo. vet ni när jag ska upp eller? FEM! det är helt jävla otroligt tidigt.

alltså kan det sluta blåsa så jävligt hela tiden? det går fan inte att ta sig fram ute. eller okej jo, men det går inte fort o det är ansträngande till tusen för mig som är en otränad tjockis. det kan väl ändå bli lite fint o varmt i borlänge för oss va? SNÄLLA. jag ska be en liten bön varje kväll så ska det nog vädergudarna ge med sig. ni kan tacka mig sen!

HEJ med er, nu ska jag spela lite super mario!


Kommentarer
Postat av: Viccan

"vädergudarna"... hahah :P

2008-06-25 @ 02:00:23
URL: http://viccans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0