endorfiner

endorfiner är bäst. lyckades släpa iväg arslet till friskis förrut med fellefells o det var så jävla jobbigt att träna, men så jävlajävla super skönt efteråt. endorfinerna som min kropp belönar mig med är så snälla o gör mig glad o positiv. jag borde träna oftare.

efter denna hurtaktion åkte vi till martin o gjorde buisiness. finemang på det! sen blev jag inbjuden på middag hos familjen kjellqvist o det tackar man ju inte nej till sådär! nån slags vårrullar bjöds det på o dom var fylda men sjukt goda grejer. vi kom fram till att felles stora intresse o mening med livet också är äta. det är skönt att vi ligger på samma nivå där.

kom hem o möts av en tallrik köttfärsbiffar, potatis o grönkålsstuvning som jag ju då inte slängde i mig också, även fast jag bra gärna ville! den spar vi till nån slags mellanmål imorgon innan jag åker ut till valla för tacopaj-filmtittande-badande?-mysande hos sanna. trevligt det! ska bli himla jättetråkigt att splittras i höst :[

nu funderar jag på om jag ska ta o göra mina jävla hurtövningar också. har haft som mål att göra en övning varjedag fram tills... ja nångång föralltid sådär. o det har jag lyckats hålla as länge! o igår fick jag panik över mitt ätande så jag la till fyra st. det hela är nu mkt tyngre att ta itu med. men hey! nu får jag ta mig i pyjamasen o ligga i lite, man vill ju gärna bli lite mer iögonfallande o så. jaa precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0