bullshit!

jag är så sjukt sur. arg! besviken! är alla killar idioter? svar JA. det spelar inge roll hur otroooligt gulliga o snälla o omtänksamma o allting dom verkar o är i början. när det väl kommer till kritan så är det ändå samma okänsliga idioter i alla.

kunde jag så skulle jag bli nunna, men det skulle aldrig gå för alltid faller man dit för nästa supergulliga o omtänksamma typ o man tänker att, jaa nu kanske det kan bli ett steg i rätt riktning! det slutar bara med ett stort steg tillbaka, allra helst mkt längre bak än man var från början.

jag får spasmer på skiten.

Kommentarer
Postat av: David

Tråkigt men sant, vi är nog idioter allihopa. Men det står jag tamifan för!

2008-06-23 @ 21:16:37
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: Simon

Kanske stämmer, men jag gör mitt bästa för att låta bli <.< Jag försöker vara god mot allt och alla :)

2008-06-25 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0