6 dagar

hhhhhhhhhhhhhhhhhej. jag har inte kännt för att blogg som vanligt, MEN sen såg jag på statistiken att i tisdags hade läsarna ökat med typ 50 % så jag kände mig lite tvungen. mähähä.

åkte till mormor i tisdags då. som alltid så bjöds det på fika 24/7 o mat stek i kilovis med smör. mummmmmmms är det verkligen, men fet blir man o det känner vi av idag. alla byxor sitter lite tajtare än vanligt o jag har startat med dieten IGEN. ja jag vet, ingen tror att jag tänker hålla den mer en några dar men jag kämpar på! vegetarian har jag blivit igen. nån som är förvånad? kan tänka mig det! jag som är korvoman o allt. surt för mig men jag får skylla mig själv som käkar en massa skit hela tiden så en diet blir sista utvägen.

det är grönsaker i massor som gäller, o lite frukt. mamma lär tvinga mig äta lite mer "mat" också så lite potatis o skit blir det väl med. fisk också! o bönbiffar.

dock så är det ju så att kusin matilda fyller år på söndag o vi ska dit o fira. där kommer det finnas köttfärspajer o fikabröd o tårta. jag blir ju så illa tvungen att äta, ser jag sånna fina grejer så finns det inget val. kroppen lever sitt eget liv o stoppar i sig. sååå lösning; jag fastar på grönsaker tills söndag. YES!

det är förövrigt bara 6 DAGAR TILLS VI ÅKER TILL P&L NU! där ska jag leva på äpplen, mitt superbröd, kaviar o grönsaker. jag kommer få i mig en jävla massa kalorier på annan väg så.

Viva la Vida or Death and All His Friends är just nu världens bästa skiva. coldplay går alltid hem <3


så här snygg var jag förövrigt igår när jag o ewis förgäves hejade på sverige. slå det ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja han är fan så mkt bättre än ljungberg :D haha

2008-06-24 @ 01:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0