meeeeh

mina läsare har gett upp mig :C jag hade faktiskt rätt många för att vara mig men nu, nu är jag övergiven igen! kom tillbaka va.

aja, jag kämpar väl på o väntar på bättre tider. nu hade jag tänkt ta mig ner till stan med mamma för att inhandla lite föda. bönor o sånt nivet, man är ju vegetarian fortfarande faktiskt! jag är riktigt stolt att jag lyckats vara det i två veckor snart nu. menar korvoman som jag är o allt! duktig isa.

sen tkr jag väldigt mkt om att ha lov, för man käkar inte så mkt mat då vilket gör att jag väger det minsta jag vägt på aslänge! sen att jag börjar förmultna till en stor fettklump behöver vi inte prata om. man ska vara glad för det lilla!


det har vart en jäkligt trevlig vecka måste jag klämma ur mig också. solat o badat vid djulö massvis o lekt massa med ewis o martin o danne. har knytit lite tajtare bekanskapsband med några ytligt bekanta också vilket också är TREVLIGT. blivit bjuden på glass o fotbollsstajlande :) o sen blir det filmkväll imorgon! ewis o jag hoppas att inte alla våra fjortisfiender är där. isf slår vi dom.

men nu ska jag gå o borsta tänderna o slita lite i mamma, HEJS!

Kommentarer
Postat av: David

Jag läser iaf fortfarande, trogen läsare I am!

2008-07-04 @ 17:17:04
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: Simon

Jag är med trogen läsare :) Och en sak till, du behöver itne gå ner i vikt :O <3

2008-07-05 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0