puss

if only... if only... if only a bed could cry. sitter och knarkar den idag med.
jag är lite dum av mig med nya låtar. jag lyssnar alltid sönder dom på 2-3 dagar för att jag tkr dom är så bra.
sen kan jag inte lyssna på dom mer. det är ju liksom lite tragiskt.
om ni undrar så har jag fortfarande sjukt ont i ryggen.
blev dock lite bättre av att vara hos jockepocke och ha det mysigt och få lite ryggmassage.
jocke är bäst han.
vi var och glodde lite på fritidsgården i vingåker också där hans kusin (?) skulle köra stand up + en annan snubbe.
suuuuper! sjukt roliga båda två.
sen så ägde jag på tvspel också. eehehe nästan iaf. det är inte hur lätt som helst. shrek liksom..
nu har jag ont i magen också. kanske ska ta och knapra i mig en macka eller nåt. mat är alltid gott.
slurrrrp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0