GOD JUL!

när ska man sluta säga det? jag tycker det är lite tråkigt att bara säga det fram till julafton för då hinner man bara klämma fram det ett par ggr under just den kvällen, då man tar i hand med alla släktingar och artigt ler och niger en smula. mest för att man vill känna sig lite liten igen.
jag tänker då iaf använda det som hälsning fram till nyår. då byter jag av med GOTT NYTT ÅR! till resten av året. det behövs ju lite omväxling.

idag har jag ont i ryggen av naturliga orsaker. sånt är ju så kul.
lite mer oväntat är däremot att jag har träningsvärk i magen som gaalet. vi chansar på att det är allt ätandes fel. stackars lilla mage.

nu ska vi kila och lämna av emma vid bussen och köpa mig en ny foundation.
GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Simon

Gott nytt år :) <3

2008-12-26 @ 13:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0