fredag

jag hoppas ni förstår att jag var ironisk genom hela förra inlägget.
men nu är jag iaf på bättre humör. traskade ut på en promenad kring 19.45 och kom hem typ 22.
det är bannemig inte illa det. slog på stort och knatade bort till laggarhult och tog några svängom för att få lite större överblick av stora staden. sen träffade jag på en rökt fellefells och en marcus också. jag märkte att jag saknat fellis massor. tänk tillbaka till nian, vi var värsta duon! det är tråkigt med förändringar ibland.
min tunga är sönderfräten om ni ville veta också. saltkaret var inte på min sida ikväll så salladen med lite salt blev mera salt med lite sallad. inget jag rekomenderar.
har börjat läsa ett öga rött idag också. ABULKAZEM. ååh p&l 07, minnen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0