everything is cool as long as i getting thinner

har äntligen orkat mig upp ur sängen och ätit lite mosad potatis. det säger mamma är bra för magen.
tänkte just säga att jag känner mig så gott som frisk, men ångrade mig. det jävla ryggontet börjar sakta komma tillbaka efter en härlig iprenblockering.
bäst att jag lägger mig igen, går himla segt att skriva när jag skriver fel 198798725 ggr. måste fått nån kortslutning i hjärnan på köpet.
ska bara tillägga att om jag blir frisk till nyår (ska vila ihjäl mig så jag blir det) så blir mina lilla nyårstillställning av. men inget röj tack. då ger jag er smäll.

vill ni veta en kul grej? idag är jag ett streck. väger minimalt och ställer jag mig från sidan så syns jag inte. hihi influensan tynar bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0