25 liter vete

det här året ska jag göra alla mina julklappar själv.
personligt, billigt och mkt roligare än att gå och köpa saker.
mamma ringde just till nån gård eller nåt här i trakten och beställde 25 liter vete till mig.
hohohihi nu undrar ni väl allt vad jag ska göra med allt det! den som får en julklapp av mig får se.
det lilla problemet är ju nu bara hur jag ska få hem all denna vete.
slänga upp den på axeln och traska på känns rätt så avlägset.
jag får flörta lite med jonas och se om han kanske kan känna för att ta sig en biltur.
så får det bli. nu ska jag knata up på en rask promenad och försöka bränna lite äckligt fett.
tja!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag vet vad du ska med det till, men inte visste jag att du skulle ha sååå mycket :O

2008-12-10 @ 18:52:34
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0