02.45

klockan är alldeles för mkt, jag borde sova. det vore skönt att sova. det vore skönt om jag orkade gå de tre stegen till sängen. två om jag är riktigt vig.

aaanyhow! kvällen har bjudit på allting i en salig blandning där jag haft det trevligt med bullbak hos mig med gänget, för att sedan ta oss ner till centrum där vi träffade på en viss rödhårig typ som framkallade dummadummadumma tankar som jag nästa lyckats förtränga, för att sedan ta oss till stadsparken, slå oss ned med vattenpipa i gröngräset o ha det trevligt med en jävla massa kol i käften o även bjuda bort världens godaste bullar till hungriga typer. dom uppskattades till tusen!

jaa det här var ungeför så mkt jag orkade skriva, gonatt för fan.



aajust ja, hade ju av någon anledning tänkt ladda upp min fina lunch tidigare idag. vetefan vrf, men enjoy!

Kommentarer
Postat av: David

Gudomliga nattbullar i stadsparken är grejen! :D

2008-08-16 @ 11:53:46
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0