sydväst är bäst

idag var jag snyggast i sydväst o regnställ. o grön var jag också. i byxor som jag kunde fått ner tre mig i, en jacka som räckte mig till knäna o inte att glömma, SYDVÄSTEN, kände jag mig riktigt vacker idag! det öste ju ner hela dagen om någon missade det? o jag var ute o rensade ogräs i leriga buskage o i dammar fulla med vattenspindlar ( = äckligaste krypen kring marken nr 1) hela dagen lång. inte kallt alls, nejnej :D
syster kom förbi en snabbis o skrattade ihjäl sig åt min utstyrsel. hon är så snäll! ewis, danne o simon kom förbi 2 sek också o skrattade lite dom med. jag som var så fin.

mitt knä har vart ännu jävligare än vanligt idag. jag har känt mig som 85 istället för 17. det har inte vart kul ska jag säga.

nu ska jag duscha innan jag (kaaaanske) ska träffa dom andra o kolla lite kkjoggen. känns jobbigt. vi får allt se hur det blir med den saken! HEJDO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0