nu jävlar!

tja! här sitter jag o väntar på fellis. vi ska ut o springa nämligen. det blev en fusk-dag igår då jag inte ville ta mig ut o svetta ner min nyklippta frisyr så idag får vi köra gärnet ännu mer.

klippt mig har jag gjort ja! kapade ca 2 dm om inte MER. jaa herregud säger jag med, hur vågade jag det. jag som sparat till mitt långa, fina (slitna) hår o hur länge som helst. borta är det iaf nu o det är otroligt härligt att inte behöva fastna med håret i allt man går förbi. jaa fiifan jag slänger upp en bild så ni får beskåda!

nu ska jag kila för nu får jag ont i axeln. HEJS.


Kommentarer
Postat av: David

Eftersom jag glömde kommentera en sak på bdb så gör jag det här:

Din tshirt är så jävla frään :O

2008-08-15 @ 12:05:27
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0