lovisa-dagen

jaa har ni tänkt på det va? grattis till mig på namnsdagen!

himla trevlig dag att starta skolan på. uuuuek. det var nästan som att ha dragit tillbaka klocken ett år o det var första dagen i ettan. ny klass men med till största delen gamla jobbiga sp1c:are. några nya idioter (hej jag vet att jag har fördomar o dömer som feck!) var det iaf utifrån. men jag är glad för sanna o elin. dom tkr jag om minsann!

segt som bara den med bara några sega små lektioner o en MASSA hål som vanligt. pissigt segt alltså.
o imorgon ska vi ta oss ut i skogen o leka hela dagen.gå till skog o ungdom o göra en massa samarbetsövningar o "lära känna varran" som alla lärare ska envisas med att kalla det. hate it, men det kan nog bli lite kul iaf. bättre än duveholm lär det ju iaf vara så jippijeeeäh!

ska fortsätta laga lite käk nu innan det blir långpromis med ewis. TREVLIGT! tja på er!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vi tycker om dig också min vän! :)

2008-08-25 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0