jag har ont i armen

jag har gått o fått tillbaka min musarm. tangentarm rättare sagt. även fast jag typ inte suttit här o nördat mkt alls, har faktiskt varit hos emmapemma i nyköping hela dagen. åkte dit med bussen kvart i sju, somnade sådär lite halvt superskönt med musik i öronen o resan gick snabbast ever!

väl framme hos emma i deras lyxvilla (dom har gjort det så jekla fint!) såg vi på tv, snackade en massa, fick present, badade i jacuzzin (SKÖÖÖÖÖNT) käkade räkor, kollade stan, fikade, fnissade åt alla medelåldersmänniskor som kom på förfest där hemma. dom skulle vidare på 70-talsfest o var SNYGGA. sjöng fint gjorde dom också! när dom dragit var det dags för mig att bege mig hemåt igen men vi hann slinka in på tivolit för att avlida i "HEJ upp i luften 25 m o störta snurrandes!". två ggr unnade vi oss innan kl redan var sju.

valde att dissa fest ikväll o stanna hemma med mamma bara. myste med chips o  finding neverland som var massvis med gullig. var inte på särskilt party humör efter förra helgen. jävla lördag, vi kan väl bara radera bort den? jag vill veta hur saker skulle vart nu om lördag artat sig helt annorlunda :(

nej nu ska jag sova för jag har sovot typ 4-5 timmar per natt hela veckan = jag är TRÖTT&SLITEN. lyssna den här låten innan ni drar först! den är brrrrrrrrrrrrrra.


Kommentarer
Postat av: David

Det är synd att han är så bra, Erik alltså. Men i mina ögon är han nog alltid ett svagt pucko.. tyvärr.

2008-08-02 @ 15:05:17
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: Emma

Det var skoj att ha dig här :D <3

Nu får jag komma o hälsa på dig :)

2008-08-02 @ 22:02:04
URL: http://atlantis.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0