en dag kvar in kyrkogårdshell!

igår var jag  fullt upptagen av skoshoppande, springande o sovande så det blev inget bloggande då. hoppas ni observerade den feta, kursiverade, understrukna aktiviteten som jag höll på med. hur ofta brukar ni höra mig säga att jag vart ute o sprungit? nej precis, ALDRIG. alltså var igår verkligen på tiden. med nya asbästa skor stack jag ut i regnet o sprang tills jag började se springande träd framför mig o suddig mark. då kände jag att jag kanske borde försöka ta mig hemåt.

det blir faktiskt en springtur idag med, nyhurtig som jag känner mig! men jag väntar helst tills tidpunkten då folk börjar dra sig in till sina favoritprogram på tv ist för att spatsera runt på gatorna o se en svettig, RÖD, fläskig isa springa omkring med någon ytterst ovacker löpstil. hähä jag vet, jag är fjantig.

idag var sista långa dagen på jobbet så nu är det bara en 7-14 -dag kvar o jag är HAPPY :D blev tillfrågad idag om jag ville jobba in de 8 timmar jag missat på måndag. baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag kan inte bestämma mig. jag vill verkligen inte jobba mer där, hatar att krypa runt på alla fyra o ha ont, samtidigt som man spyr över alla äckliga maskar som är minst lika feta som korvar. men jag behöver pengarna. fick igår även göra världens onödigaste grej numero dos, nämliga diska gravvasar. liksom, snälla. finns det verkligen inget vettigare vi små slavar kan göra? vaserna som ska stoppas ner i jord o fyllas med smutsigt vatten o vissna blommor bry sig inte om hur dom ser ut.

anyway! nu ska jag käka, smälta maten o sedan sticka ut! lovely :D HEJDO.

Kommentarer
Postat av: Susanna

2008-08-13 @ 18:50:49
Postat av: Susanna

Hurtbullen Isa är igång ! Good work, du är min förebild :D

2008-08-13 @ 18:52:11
URL: http://susannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: David

hahahaha om vi ska vara sådär gällande jobbet så är det väl värdelöst att sätta blommor och göra iordning överhuvudtaget då de som är där mest varken ser eller lider av hur det ser ut!

2008-08-13 @ 22:03:23
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0