dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för vi finns ju kvar.

svenska hjärtan - lasse lindh. så fin text att man bara vill springa fram till honom o ge honom en PUSS! så lyssna påren.

idag är jag uppe tidigt för idag blir det en tur till mormor med kusin matilda. det ska bli otroligt trevligt! träffa världens bästa mormor som bara gör mig så glad, äta godaste fikat, träffa kusinen som jag träffar alldeles för sällan. kan det bli en mkt bättre tisdag? nä det kan det inte.

igår blev det en hemma kväll med film. brokeback mountain som jag lånade av ewis o som jag hade rätt höga förväntningar på o jag blev inte besviken at all. så fin o sorglig o hemsk o jag satt naturligtvis o snörvlade filmen igenom. jake & heath är ju så jävla fina också. snyft.

men nu ska jag borsta klart tänderna o ta mig ner till stan, TJARROO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0