CRAP

idag har jag städat rummet o rensat lite, gjort rent hos hamstrarna o gått en promenad. det är väl det enda positiva med dagen. jag vill bara skjuta mig. men först vill jag äta upp allt ätbart som finns i köket o skita i att jag blir riktigt jävla smällfet. ska jag dö så ska jag iaf inte göra det hungrig! sen skulle jag ta fram en fin kniv o skära bort allt fett som samlats på mina lår, o slänga iväg det ända bort till eskilstuna där det träffar en anorektiskt typ. hon lär bli glad för lite fett! sen, om jag inte förblödit vid det här laget, skulle jag skjuta mig. planen är vattentät.

nu kan jag tänka mig att ni sitter där o rynkar på näsan o tänker att, va fan är det för fel på idioten? o jaa, det undrar jag med.

Kommentarer
Postat av: Simon

Bra idé men avstå gärna :) Jag vill ha kvar dig <3<3<3<3

2008-08-21 @ 18:33:24
URL: http://simonljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0