ååh PUSS!

timo tänker sluta blogga. det är ju förjävligt! timos blogg är typ den bästa som finns, man blir liksom sjukt pepp av den. har ni inte nån större koll på den så tkr jag verkligen ni ska kolla upp den NU. häääääär.

nu ska jag ta mig ut o springa o det ska bli så jävla skönt. perfekt springväder idag, saknas bara en gnutta regn. men det klarar jag mig utan idag! för idag ska klassisgänget, - viccan o andrea :(((((((((((((((((, åka ut till elins stuga o ha det trevligt  med grillning o mys. innan det måste jag hinna tvätta håret o se hur håret blir som lockigt o sen inte att glömma, handla maaaat!

bäst jag sticker, HERRO.




puss på dig timo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0