tjenis slapp dag!

nu tänkte jag bara välla ur mig allt jag tänker på här så be prepared på att det kommer bli rörigt!
först kan vi ju ta lite om dagen dårå. började med sovmorgon som vanligt o sen tipspromenad ute i solskenet på nk:n. sen var det luuunch o där bjöds det på vårrullar (favvisrätt hallå!) och en massa olika mackor o färskostar. fancy yes! tröck i mig ett rejält med gottgott så sen orkade jag inte fika nånting när dom andra köpte en massa glass o firade andrea som fyller idag! grattis henne! :) sen var det film i miniaulan som gällde på svenskan. världens konstigaste sämsta film jag sett ever. korpen flyger (?),  ja man hör ju på namnet! detta skulle dom kunna ha sagt där:
- vem är du?
- jag är gäst.
- det är inget svar på frågan! vem är du?! *svingar fram sin kniv*
- jag är gäst. tung kniv du har.
- tung kniv är bra.
- *tar fram sin egen lilla kniv och slänger iväg den o dödar två pers*
kvalitetsfilm det! efter det var det bad o livräddning som gällde för malin o mig. hela badhuset för sig själva är rätt soft! ja o sen var dagen slut för mig del! orkade inte gå på trafikteorin, speciellt inte efter bad! nejnej, så jag pluggade hemma ist. lite bra iaf.
aa, det var dagen det! nu över till en massa ordsläng direkt från isas huvud!

jag blir galen! lalalalalalalllaalala. jag vet att jag säkert tänker för mkt nu som alltid, men iaf! nu tänker jag iaf försöka ta det här som nåt bra. jag vill gå på födelsedagsfika o få en autograf tralalalala! jag har faktiskt ett presentkort o det har inte ni!
bra saker kan väl hända mig med, eller är jag helt utom hopp?

ordbajseri på högnivå som agneta kanske skulle uttryckt sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0