o vi säger tack solen!

kom just hem från skolan där det precis skrivits samprov. det gick väl inte direkt någe vidare, men g måste jag nog få iaf. orkar verkligen inte lägga ner en massa tid på att engagerar mig i plugg längre. skoltrött? lite JA!!
muntliga nationella i engelska hade jag ju också idag. elin, jag o josefin snackade på rätt bra så där blir det också lätt ett g iaf. jag hoppas på bättre för jag tkr faktiskt jag pratade rätt mkt. för att vara mig!
men aaaaja, nu ska jag se om jag får tag på fellefells o dra med henne ner på stan o inhandla strumpbyxor! o kanske en glass... vem vet!
sen blir det historia skrivande som bara den, fast jag skiter igentligen i vad jag får i historia. vet att hur bra jag än gör så blir det ändå bara g. men man behöver ju faktiskt inte ha superbra betyg i allt. nepp!
TJARROOO

Kommentarer
Postat av: Sara

rätt isa, G räcker det med!

2008-04-24 @ 19:55:58
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0