kalasis!

började dagen med att skriva lite på historiainlämningen o va duktig. aa okej, jag skrev typ två meningar men iaf. nu är den banne mig nästan klar. litelite pillande med den ikväll bara. hohoho agneta kommer att bli så INTE nöjd :D man kanske får ett streck i detta också? historia, det är mitt ämne det.
   var på kalas hos broder amanda efter det. vendela o jag hade plockat väldigt fina buketter till henne. då blev hon glad må ni tro! vi fick en massa mat när vi kom dit (gissa vem som blev glad va?). två smörgåstårtor, tre andra tårtor (världens kladdigaste godaste chokladtårta och marängtårta!), bullar o kaaaakor. jag åt mest såklart, gick flera rundor! isa blev mätt o belåten. vi spelade supermario o mitt barbapappa-memory som jag fick av amändisen :D det var fint.
   nu tror jag att jag ska kolla i en massa gamla fotoalbum o minnas tillbaka till då man var liten. kanske gråta en liten skvätt. det känns som jag känner för det minsan!
HERRRRO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0