grööööööt

alltså mitt liv borde faktiskt skärpa sig lite o sluta vara så jäkla krångligt hela tiden. ett steg fram, två steg tillbaka är det hela tiden o jag har börjat tröttna. jag vet inte vad jag ska tro eller göra, GRÖT I HJÄRNAN. no entiendo ni papa, för att citera veckans spanskaglosor. (betyder jag fattar ingeting för er som inte är har så mkt till spanskaskills!)

igår var iaf en trevlig kväll. gänget skulle ta sig ner till djulö för grillning o mys, men där var det tydligen redan en massa folk o på alla andra grillplace inom staden, så det fick bli till att cykla hela långa vägen till ramsjöhult. men det var det värt för där var det inte en kotte så vi kunde grilla o skrämma upp oss med blairwitch-historier alldeles ifred. jag o ewis körde med taktiken "grilla endast två korvar o äta inrullad i en papptallrik". vi kände oss lite utanför finagänget som dukade upp med potatissallad o fint marinerat kött o bestick o öl o porslinstallrikar o gud vet vad!
marshmallows, äpple o annat gott grillades det med. vi lekte FIRETUTT! o danne kom underfund med en skojskojskoj historia om jonas ute i skogen! hoho magkramp var det där.
när vi sen skulle ta oss hem var det kolsvart o vi hade endast lyse på tre av sju cyklar o vägen var väldigt oberäknelig med alla gropar överallt så det blev till att åka på helspänn o skrika POTTHÅL!! stup i kvarten.
det kom även en bil o skrämde oss av vägen o ner i diket. dom letade efter nån 15-årig tjej som hade dragit iväg med en blå bil. vi blev rädd för att träffa på galningen så vi snabbade oss hem med andan i halsen!
jaa det var den kvällen det. jag hoppas på att danne o martin vill följa med ewis o mig ner till djulö på picknick snart o grilla de sista marshmallowsen. MÖMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0