currykryss o banka bäver!

igår var riktigt trevligt! vendela, felle, nattis, william, jonas, martin, danne o hampus kom förbi på födelsedagsfika i efterskott. jag bjöd på en massa finfint fika som jag då fick mkt trevligt beröm för. jag kan mitt fika minsan! jag lärde även alla om "currykryss" o annan sån hära strålning från jordens inre (mm, mystiskt är vad det är!) o så ville alla springa runt  med pinnar för att försöka hitta kryssen. jag lovar, det kommer bli värsta tränden den där!
det spelades banka bäver som bara den också. slå ner varandra o sånt där skoj! jag fick ju lite presents också ju, armband som vendela gjort själv (VÄLDIGT FINT MED GIRAFF), chokladask, blommor, tuggummi x2 (ÄNTLIGEN :D ).

idag är det superfint väder o då blir isa glad! jag har kommit på att jag påverkas jävligt mkt av vad det är för väder. sol = isa blir glad och trevlig, mulet = isa blir deppig o orkar ingenting, regn = isa går ner i djup depression, grinar o livet känns hopplöst. :)
men idag har ju ju då tur, för det är ju sol! pappa kommer hit snart på fika o så ska jag få present. sen blir det träna med fellefells ikväll. kan behövas nu, var typ flera veckor sen nu, ujujuj.
aa, men tjarrÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0