3 april.

snooooooooooor. jag är massa förkyld idag. helt jäkla slut av att inte göra nånting. drog ändå på dansen o shakade lite höfter för det blir man ju så himla glad av! dansa är fan nästan bland det bästa som finns. topp 5 typ iaf. hamnar dock efter äta! TJOCKIS I AM! men har bestämt mig för att sluta väga mig. var uppe i typ flera ggr per dag o det gör en ju bara deprimerad fan. väger enligt mig för mkt men jag har börjat tka om mig lite mer som jag är nu iaf. o är inte det positivt så säg!
hoho imorgon bitti kan bli kul. jag hoppas o tar nästan förgivet att malin inte läser min blogg, föööör imorgon så blir det kanske en rolig surprise för henne! wooooh, hoppashoppashoppas det blir som jag tänkt nu. fett kul isf! jag får komma med ytterligare information imorgon. YES!

nej nu ska jag kila o gurgla saltvatten! HAJDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0