16 april.

bababaah. börjar tröttna på temaveckan nu. långa, sega dagar med en massa disskutionsuppgifter i basgrupperna. det tär på en ska jag säga! min mage tkr inte om det heller. den envisas med att högt demonstrera efter klockan ett. varje dag, hela veckan. det blir ju inte alls pinsamt eller så när den borjar MULLRA i en tyst minaula när man ser på en tyst film o folk börjar garva o fråga saker som: va faan var det där?
då säger man bara: *visselvisseltralalalla, tack magen!*

felle var just här o hämtade pengarna till biljetten som dom fått hem nu så nu är det verkliiigen bestämt o klarrt! jag längtar lite granna då. den här sommaren är den mest efterlängtade ever. solig måste den bli annars lär jag ta livet av mig. en till skitsommar efter den här superdeppvintern klarar jag fan inte. ohnej!

nä nu har jag ont i armen o funderar på att raka min lurviga ben o så nu. morgondagen till ära! (jag fyller ju imorgon, hallå!) tjarrooo!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha, du skriver ju för jävla skönt, birgitt! XD det måste du nästan fått från mig ;) ha en toppendag!

2008-04-17 @ 10:05:45
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0