14 april.

sooooo, today började temaveckan! filmtema, men inrikting historiskt eller nåt. jag vet, det låter ju lagom kul men började faktiskt helt okej bra. vi fick se Livet är underbart som är nån film om andra världskriget o förintelsen o det fast med lite komiska inslag. riktigt bra vissa stunder faktiskt! resten av dan bestod av basgruppsuppgifter o så om filmen. yes. (känner att det är någon som börjar ta efter ole här!)
när jag kom hem sen var jag helt sluuuuut så jag kastade i mig snabbast synliga mat! började sedan med historiaskiten o har nu gjort klart del 1 o tom börjat lite smått på del 2. tkr jag borde känna mig lite duktig men jag känenr mig fortfarande bara grymt stressad o orolig.
aaaaaaaaja, nu funderar jag på att vrida upp kooks på max o städa lite faktiskt! fyller ju faktiskt år på torsdag! dom belönar mig med eng NP då. snääääällt.
min mage hälsar GRUMMELMUMMELMUMMEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0