6 MAJ

Hej hallå! Sitter och laddar upp inför ett hårt träningspass med lite te och musik. Visst är det lite konstigt hur mycket musik kan göra för träningen? Rätt musik. Mina favoriter för att orka kämpa järnet så svetten rinner är Miami 2 Ibiza - Tinie Tempah & Swedish House Mafia, One (Your Name) - Swedish House Mafia ft Pharrell, Like a G6 - Far East Movement ft. The Cataracs & DEV, Written In The Stars - Tinie Tempah ft. Eric Turner, Baksmälla - Petter & September, Silvia (Robotberget Remix) - Miike Snow. Vilka är era "kämpa tills ni dör"-låtar?

Och vad har ni för planer för helgen? Jag ska jobba imorgon och slutar inte förrän 18.30, sneglar avundsjuk på andras planer med fest, grill och ledighet. Men jag tjänar pengar! Det är det enda som gör att jag frivilligt går och sätter mig i ICA-kassan och lägger på det största leendet även mot de tjurigaste kunderna. Pengar.

Dags att sluta bränna minuter här nu och ta mig ibäg till gymmet. Pepp, pepp, pepp! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0