ICA-FEST

Hej! Jag är sådär härligt frånvarande här, men så får det vara ibland. Mycket beror på att min kamera inte har några nya batterier att äta och utan kamera blir det så mycket tråkigare att blogga.

Hur som helst, igår var det peronalfest på ICA Nära! Jag hade inte så stora förväntningar, men hela dagen blev riktigt rolig. Efer jag jobbat klart (7-15) bara det bara att byta om och göra sig redo för gokart. Jag älskar gokart! Tråkigt nog är jag alldeles för feg för att rå på de andra hårdingarna, så jag kom väl sist 3 gånger av 4, hehe. Men kul var det!

Efter gokarten åkte vi ut till en stuga och grillade, lekte och drack gott hela kvällen. Småspårat och över förväntan härlig stämning! Vid tolvtiden lät det typ "Jaha, har någon tänkt på skjuts hem?" från alla håll och vi kom fram till att det hade vi inte. Bara att knata på! Stugan ligger en bra bit ifrån stan kan jag meddela er. Vi orkade väl gå typ 2 km innan vi tröttnade och lyckades klämma in oss i en bil.

Idag har jag mått förvånadsvärt bra och har städat o tvättat fönster hela förmiddagen. Visst mår man så himla bra när man får sådant ur världen?

Nu ska jag fortsätta fylla iPoden med nya pepplåtar innan jag sticker till gymmet och svettas järnet. Känner för att springa så det blir nog en tur på löpbandet! ♥


Eftersom kameran är urladdad bjuder jag istället på en gammal partybild på mig och fröken Klint!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbfester brukar kunna bli kul! Bra att du trivs på ICA :)

2011-05-15 @ 15:20:53
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Låter kanon! Längesen jag körde gocart. Vill med! Men för mig får det bli något mer inte så fartfyllt som typ fallskärmshoppning!

2011-05-15 @ 23:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0