UNDERBARA HELG

Åh, jag har haft en så himla fin helg. Började lördagen med att åka till pappa i Nyköping. Käkade gott, kolla på gamla hemvideor och njuta av sol och fika på Femöre. När jag kommit hem därifrån väntade min syster här hemma med sin pojkvän, och mamma hade lagat till godaste maten (torsk med seranoskinka + färsk pasta med bladspenat, åh dreggel...). Efter det anlände världens bästa pojkvän och vi satte oss alla framför fotbollsfinalen och gottade med lite öl, nötter och choklad.

Natten blev dock ett mindre helvete. Jocke kunde inte somna förrän vid 5 tiden på grund av magont och jag fick världshistoriens värsta mensvärk (trodde jag skulle sp, dö och spy lite till) så jag sov inte många timmar jag heller. Trots det tog vi oss alla upp och iväg på en heldag med min släkt. Först min kusins konfirmation och sedan vidare till en gemensam fest för henne och min moster som fyllt 50. God mat och trevligt sällskap, bara allmänt härligt.

Så nu sitter jag här och undrar vart helgen tog vägen. Skulle ge en hel del för att kunna teleportera hit Jocke och bara mysa igenom en söndag till.

Men men, plikten kallar och imorn blir det jobb 6-15 ungefär. Ska hinna med ett läkarbesök på morgonkvisten också så det blir lite övertid på det. Bara att kämpa på, pengar pengar!

Klockan rusar iväg som vanligt när jag sätter mig här, sängen nästa! Nattinatti ♥
Fika med denna utsikten i Oxelösunds skärgård, jag led inte.

Konfirmanderna idag, men kusin P som nr 6 från vänster.

Kommentarer
Postat av: Nella

haha ;) bästa bilde va kusin:) de e så skönt att de e över nu;) längtar inte tillbax...

2011-07-02 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0