STAYIN' BUSY

Buenos días denna regniga fredag! Allt bra? Med mig är det bara fint, lite smådeppig på vädret men det försöker jag tänka bort. Jag har planerat att hålla mig sysselsatt hela dagen och då brukar dåligt väder inte betyda så mycket. Klockan är inte ens tio och jag har redan bakat bröd och ska nu ta i tu med Everts illaluktande bur. Efter tolv kommer Ewis hit för en picknick-lunch (ser ut att bli inne på golvet..) följt av en runda på gymmet. Sen är det dags för mig att göra mitt på ICA, stängning ikväll. Mitt vikariat på frukt & grönt tar slut nästa vecka och då kommer jag gå över på en fast tjänst med mycket (läs: nästan bara) stängning och helgjobb. Pengar, pengar!! tänker jag som är kvällstrött...

Nu duger det inte att sitta här och löka längre, mot hamsterburen!


Hur goda ser inte dessa sommarfrallor ut? Superenkla att baka dessutom!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du, dom skulle jag gärna vilja ha receptet på! :D

2011-05-28 @ 11:34:00
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: Simon

Fast tjänst låter inte så illa pinkat vännen ? ;)

2011-05-31 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0