MIN NYA KÄRLEK


Här har ni den, min nya kärlek i mobilformat! Efter mycket om och men har jag fått ordning på inställnigar och är i full gång med att botanisera runt bland alla appar. Väldigt kul för en newbie som mig!

Att jobba stängning igår gick förövrigt hur bra som helst, mycket tack vare sällskapet. Tack för det Hillevi! Kom hem vid elva tiden och stupade i säng framför Desperate Housewives. Vaknade tidigt imorse och lekte med mobilen, och nu sitter jag här, redo att hoppa på bussen till Nyköping om en timme. Jag ska spendera lite kvalitétstid med far min och förhoppningsvis äta gått ute på Femöre (Oxelösunds kust) och fånga några solglimtar.

När jag kommer hem ikväll kommer min kära bästa syster att vara här med sin pojkvän, och lite senare kommer även min egen man. Imorn ska vi allihopa nämligen iväg på lite firande, kusin som konfirmerar sig och moster som fyllt 50. En helt jobbfri helg fullproppad med människor jag gillar allra mest. Perfekt!

Hoppas er egen helg bli superbra den också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0